helvette.

Jag klarade mig i två månader. Att det här skulle ändra allting. Nu känns det som förr igen. Som förra äkliga sommaren dåallt gick skit. Nej, det sk fan inte få förstöra min sommar, helvette heller!
Fjärliarna får hjälpa mig nu, ag ska inte skada någon mer. Nu får det fan va slut.
Jag KAN klara det här. JAG KOMMER FAN I HELVETTE KLARA DET HÄR MED.
JAG SKA INTE GE UPP. JAG ÄR STARK. KOM IGEN, HJÄLP MIG NU.
Det är inte mitt fel, man kan inte styra känslorna jag försöker bara vara en bra flickvän ni får inte ta det personligt. Förlåt att jag dissade men jag älskar min kille.
Det är inte mitt fel, säg att det inte är mitt fel. Det är det inte.. eller?
Jag har mått så jäävla bra, och det är jag fan i mig värd!
Inget ska kunna trycka ner mig, nej nu skare här fan sluta. Usch måste tänka igenom allting flera gånger nu. Inga mer misstag. Jag kommer vara lycklig igen, för jag ska aldrig sluta kämpa.
bra då har jag det sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0