eyooo!

Hello friends c:
Just nu sitter jag och gör inte ett skit! :D
är faktiskt ganska glad för tillfället c:
& ja är så snäll så förhoppningsvis kommer det ett par bilder! :d


HAHA, min käre broder..

tyckte det va lite kul att det stog "bokhora" wth..

sötaste simon från tjejkvällen!


skulle gå till skolan, hade precis sminkat mig och fixat håret, sen när jag kommer ut ser jag att det regnar, tänker äsch inte så farligt..
när jag väl går till skolan känner jag att ögonen rinner och jag fryser,märker att jag får lite udda blickar men bryr mig inte om det.. kommer till skolan möter anjune utanför så frågar jag om jag är svart runt ögonen... hon skrattar och när jag väl ser mig själv i skolan ser jag att jag har två svartasträck underögonen som va min maskara och eyeliner xd



pappa bara skrattade åt mig och sa att jag skulle tvätta mig när han såg mig...



ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0