svar på frågesstund-

vad tycker du om mig?
känner inte..?
är du oskuld?
nej
favoritmat?
kebab med banan :L

vem gillar du?
en söt pojke ♥
hej,hur får du så långt hår?
andvänder du inpackningar, oljor eller inget?
låter det växa bara, använder ingenting. c:

jag älskar ditt hår
och det är sant
men vad är ditt riktiga namn? :)
nawi, tack c: 
Cornelia Linnea Hultman :L

vad heter din första kille i förnamn?
det beror på, om man menar 'riktigta' kille elr vad man ska säga så heter han Jonathan.

har du hårförlängningar?
isf, hur mke kostade dom?
och hur långa är dom?
Har inga hårförlägningar alls nu. :)

hur gjorde du för att få det röda in i ditt fina hår?
Jag gick till frisören! :3

vad har du för dator?
en skitdator från skolan som heter typ dell vosotro 3000 x)

din favorit låt?
ingen speciell för tillfället ^^

favorit film?
hm.., nej jag vet inte finns många bra filmer o:

favorit färg?
hm, kanske svart, röd turkos limegrön elr nått sånt :>

favorit släkting?
kan man ha det?
heh, nejmen har ingen aning o:

hur märkte du att du var bi?
eftersom jag blev kär i en tjej, :)

har du haft sex?
ja

i sånnafall vilket kön?
kille

vem är din bästa vän?
min bästa vän, har ingen helt bästa vän utan har flera stycken och jag tror att de vet vilka det är! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0