HEI.

Heihei, ja som ni kanske förstår så har jag paus å så från bloggandet men ska försöka blogga så mycket jag kan nu så att ni får veta vad jag har gjort under dagarna!
Vi fick ju lov i torsdas, vilket va himla nice!
well, måndagen var väl vanlig skola trött som fan,va med anton sen,
kommer ihåg att julia åkte då.
tisdagen vare skola med, som vanligt.
efter den så gick jag hem och hade allmänt tråkigt, vad jag kommer ihåg så, ao.
onsdas, efter skolan hade jag dans, vilket va awesome! 8)
hur kul som helst med anjune hihi!<3
torsddags, LOOOOVET BÖRJAAA! ♥
ja vad gjorde jag då :o
öööööhhhh, va hemma tror jag att jag va iaf heh :p
herregud börjar bli senil kommer inte ihåg va jag hittar på om dagarna o.o
ja träffade jennie iaf, på kvällen så mycket kommer jag ihåg!
fredag, va hände då ;o
jo juste, jag sov läänge, & då det började snöa & skit tror ja bläää usch osvosv,
träffade jennie och amanda, hade lite skoiij c:
Sen gick jag hem för ja inte mådde bra alls..
vid sju gick jag ut igen, och va ute tills nio tror ja, helt för mig själv, gick och lyssnade på musik mådde allmänt dåligt.
lördag igår va det ja hehe xd
ja träffa jennie hemma hos henne och prata lite med henne å så, sen gick vi lite på marknaden och hittade amanda & ronja hennes lillasyster :3
sen stack jag hem å käka, och satte mig vid datorn ett tag pratade antagligen med olle å så ^^
vid sex skulle vi upp till min låtsasmammas mamma, och äta påskmat, vilket jag inte gillar sådär jätte mycket, men det gick väl ner, sen när kim skulle till sin cheya passade jag på att åka hem med honom, & när jag väl va hemma ville jag bara ut och va med nån haha xd
frågade massa pers om dom ville träffas men ja ä så jävla ensam så nae :(
till sist blev det att träffa anton och ebba hemma hos dom, kollade på happy feet elr vare heter 2 xd
tror inte vi kollade på hela utan gick ut ist c:
träffade jojo, fåret, martin, pontus, joel, simon, alex, och sen vare säääkert nån mer som jag inte tänkte på ;$
jaa, vad gjorde vi, typ ingenting satt bara där tillslut stack typ alla så det va bara ja ebba anton jojo & fåret kvar som skulle möta mysan, men jag drog hem och pappa va arg hah., 8x
sen sov jag väl xd
söndag, idag alltså haha xd
ja änsålänge så har min syssling kommit hit, david med mats & vanja, har inte träffat dom på typ jätte länge så jao, lite kul sådär.. :p
ska träffa anton sen vad jag vet iaf å jao :3
får se om jag uppdaterar mera sen, aa heidå ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0