OLIVER HYDEN. ♥

det går inte förklara med ren svenska hur mycket du betyder för mig.

första gången jag såg dig, kunde jag inte förstå hur allting sen skulle förändras och på bara nån minut hade jag ändrat uppfattning helt..
helgen innan skolan började, jag åkte in till linköping med angelica och sara.
skulle träffa han som var min bror/bästavän.
lite komiskt att vi faktiskt gick förbi varandra..
men ja, sen träffades vi för första gången och jag var så blyg..
jag vågade inte prade med dig inte ens titta på dig, tills mc donalds.
när sara och angeh gick, började du prata med mig och blyg-heten släppte,
vi skrattade, ja, jag skrattade iaf.
& haha vi skulle hitta till expert och gick runt i hela linköping typ.. (a)
inte mitt fel att skylten va borta :c
det var redan då kul att vara med dig, höra din röst, höra ditt skratt.
helt plötsligt kom stunden vi skulle hem.
du gick, jag såg dig gå och det blev snurrigt, jag ville ju säga hejdå..
men vi gick och det var nått som gjorde så att både angeh och sara fick mig att springa fram till dig igen,
jag fick en kram, en lång kram som ändrade allt.
sen gick du, du försvan och jag kunde allvarligt inte sluta le.
jag hade inte varit så glad på allt för lång tid, du fick mig känna det, bara du.
vi började ist smsa med varandra, gick igenom dagen och ett sms och allting blev annorlunda.
ett sms där det kom fram det ena och det andra, du visste och jag visste.
men det tog några dagar innan det hände något.
allting var svårt, men på nått sätt blev allting lättare med dig.
tjugofemte augusti tvåtusenelva.
dagen det blev vi,
jag vet inte vad det är som händer med mig när jag är med dig, jag ler och ler och ler går bara inte sluta.
du får mig må bra, varken jag är med dig, eller pratar med mig i telefon.
du får mig att vilja vara kvar här, i detta helvette, att le under tider det skulle vara min sista tanke.
någrqa dagar senare kom du hit, och jag kunde ännu en gång få känna din underbara kram.
allting blev som en dröm som jag aldrig trodde skulle gå i uppfyllelse.
jag fick ha min hand i din, jag kunde hålla om dig hur länge som helst.
det var längesen det var såhär, och jag kan aldrig nnåsin förstå vad det är du ser i mig.
men när dagen blev till kväll skulle du hem, jag ville inte släppa taget.
jag fick en kyss sen gick du, och redan då längtade jag tills nästa gången vi skulle träffas.
dagarna blev fyllda med sms, som bara var från dig, allt gulligt så många gånger du fått mig le bara av ett sms..
du har gjort en tjejs liv bättre, jag vet att det inte alls gått så läng tid, inte ens en månad men jag vill verkligen att det ska hålla., för jag skulle inte klara en dag utan dig, du är som solen i mitt universum,
lyser upp hela min värld.
det går inte en dag utan tankar om dig, att jag saknar dig.
jag kan inte förstå att jag har en ängel vid min sida, som alltid funnits där för mig.
för det är du, en riktig ängel som kommit rakt från himlen.
som får mig att le och må bra.
men medans dagarna gick träffas vi varje vecka på nått sätt.
spelar ingen roll vart, så länge jag får se dig le, skratta.
att känna min hand i din igen, att känna dina läppar mot mina och din kropp mot min.
allting är som en saga där du är min prins, och vi ska leva lyckliga i alla dagar, och jag kan bara hoppas att det blir så.
för varje gång vi träffas bildar det nya minnen och mer saker som påminner om dig,
och jag lovar att stötta dig allt jag kan det vet du.
du vet att jag alltid finns, och jag kommer älska dig på ett elr annat sett.

och nu är du hela femton år!
ett stort grattis!
hoppas du får en bäst dag c;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0