FÖRLÅT!

förlåt, att jag inte har bloggat på en vecka men min dator gick sönder totalt så va tvungen att lämna in den så nu har jag ny skärm & nya knappar :L
hehe, bilder från veckan kommer!


pooosarN fille asså!




alltid lika gulligt när angeh är med i bilden ;)



johannes på bild, vi ficklåna nån kärrings typ rolatorgrej fast hon va inte handikappad och aa xd


haha...


kuuuligt på ica nån kväll c:



haha, julia satt och spelade sims, var bara tvungen att ta ett kort när the sims 'gjorde det'




mina & saras uuuberfina 'målningar' :')



mcbengt (a)


jag gillar mina byxor ♥



naaaaaaaaaaaaw!
så gullig juuu, saknar min oliver bajsmycket :c ♥

& ännu en gång, förlåt att jag inte bloggat på ett tag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0