BISEXUELL.

Jag är bisexuell.
Jag gillar både tjejer och killar.
Har haft lite svårigheter med det här, men nu vet jag.
Och för er som inte kan respektera det så, jaa.. synd.
jag kommer inte direkt förändras pga det här, jag har bara hittat en del av mig själv,
och det är inte så att man gillar varenda tjej man ser, man gillar ju inte varenda kille man ser så..?
wellwell, skönt att få det sagt nu iaf.
hoppas ni "stannar" kvar, vill inte förlora er. ♥
dessutom har jag en underbar flickvän, som jag hoppas kommer finnas här vid mig en längre tid nu.


drea ♥






Kommentarer
Postat av: amalia

aw, grattis!♥

2011-11-20 @ 22:10:58
URL: http://amaliawall.blogg.se/
Postat av: s

tycker det är så fint att det blev just ni!



Det där är något jag funderat över, att när folk får reda på att en tjej/kille är bisexuell så tror många tjejer/killar att den här personen ska börja kladda på dem. Men hallå, bara för att jag man är tjej och är straight kladdar man ju inte på varenda kille?!

Lite dålig & rörig förklaring, men hoppas du fattar. Puss ;*

2011-11-21 @ 19:32:01
URL: http://gaalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0