RUMPAPAPAM!

'RUMPAPAPAM RUMPAPAPAM RUMPAPAPAM'
hey :)
hehe, haft en ruulig dag idag ju :)
gick ner till bysjön med angeh vid tolv, det var heeeeett i solen!
vi typ flyttade från skuggan till solen sen frös vi o;
så vi flytta tbx till solen igen och sen höll vi på sådär ett tag haha xd
till slut så gick vi ner och köpte cholkad & monster H3H3, tjock ohyes ! (a)
när vi kom tbx till bysjön så typ stack alla o:
men framför oss satt en jättesöt liten chey , elr typ en bebis :')
den kröp till oss och käkade gräs (a)
jättesöt verkligen :')
sen skulle jag hem för att vi ska fira calle som fyller två-siffrigt!
ETT STORT GRATTIS TILL MIN ' ROLIGA' PLAST BROR CALLE SOM FYLLER 10 HELA ÅR IDAG!
men yao, jag gick och satte mig i kims rum ist xd
för han hade bra musik :D
och nu sitter jag här och ska snart gå ner tror ja :p
& jag har blivet bränd...
inte kul (n)
wellwell, :)

tack för dagen angeh ♥




bilden äe sen vintras typ så mobba inte :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0