PÄRONSODA (L)

ja, rubriken säger det mesta :D
har gjort ganska så mycket idag faktiskt :)
när mamma hade väckt mig så firade vi min plastpappa bengt som fyller år idag så
GRATTIS IGEN ! :D
inte för du läser men ehm ja.. x3
sen så har vi fixat typ massor till hans fest som börja vid typ ett tror ja ^^
och då käka vi å lekte typ 4-kamp xd
HAHHA !
och medas alla 'vuxna' satt å babbla så gick ja å satte mig vid datorn :$
hehehe ..
& sen så snackade ja lite med älsklingen<3
efter det så åt vi GRILLAT (a)
suuuuuupernaaiiiiis (h)
hihi, och jao sen dess har ja väl suttit vid datorn och pratat med folk (a)
sen så stack typ alla vuxna å dansade & jag fick chips , elr fick å fick men jajaja :$
och nu äe jag vääärsta hyper o:
har druckit päron & hallon soda, och ja som inte gillar lixom kolsyrat.. så mycket.. har nu druckit typ 4 flaskor.. ojdå.. o.o'
kan ju vara därför ja äe hyper typ (a)
satt och spela piano förut HAHAH !
det gick inte så bra... xd
japp och nu sitter jag och smsar och snackar med nåra på msn kuligt ! :D
yep blir väl å sova senare sen elr nått ^^


bjuder på'n (a)
bara för att ja gillar päronsoda :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0