LYCKLIG CHEY!

blev nyss klar med den nya designen elr aa, jag är nöjd :D
vad tycker ni ? :)
satt till 4 igår för att få den fin , men det blev inte som jag vill sååå jag bestämde mig för att göra en ny :)
och nu är jag ganska så nöjd ^^
kan finnas lite saker kvar men ja skiter i det nu :o

iddag så har ja gjort ganska så mycket , faktiskt :)
sov till halv tolv tror jag att det va , sen blev det upp och käka jordgubbar , big love till jordgubbar! ♥
sen så föreslog min mamma tror jag att det var att vi skulle bada sååå,
en stund efter så låg jag mamma, bengt (min plastpappa) och pratade vid stranden medans kim (min bror), ellinor (kim's tjej) linnéa och josef (kim's & ellinor's polare xd) badade xd
jag badade aldrig.. hehe är lite badkrukig av mig :$
och så blåste det oxå så (a)
men ja, sen gick vi hem och började med maten  :)
korvstroganoff med ris , om ni vill anteckna (a)
sedan blev det att hälsa på tre otroligt söta kattungar & en sjukt söt hundvalp!
tog inga kort.. synd D:
men dom va sjukt söta!
aja, när vi varit där åkte vi hem till åtvid igen , och ja va med angeh då typ direkt när jag kom hem :)
vi hade kul, typ som vanligt ^^
& ja, nu sitter jag här och lyssnar på musik :D
ska snart sova tror ja :)



syster ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0