LITE AV VARJE.



bilden är på min bror , och vi älskar noUgat, står fel på bilden men orkade inte ändra det :$
han typ kladdade ner hela sig xd
jag fick smaka av honom mums :D
tack lowe :')

men jao :)
idag har ja varit med angeh .. igen ;)
vi typ gick ner till spysjön xd
sen så skulle ja hem å käka å lite :3
så jag drog och nu så sitter jag här :D
& ja träffade kajsa och emma!
kajsa har ja inte träffat på ett tag så det va kuuligt :D
och JAG HAR BLIVET RÖD D:
och angeh snärta elr va re heter, till mig där och det sved som fän ):
jaojao,
ser lite drogad ut på bilden men ja bjuder på't!






Kommentarer
Postat av: Lowe Lindqvist

NUTELLA HETER DET DITT AS ;C

2011-06-30 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0