ANDREAS ROBIN GOLDHEIM. ♥

jag älskar dig, nu då & för alltid.
saknar dig, massor! ):
& det har bara gått 3 dagar,
du i mitt hjärta, du i min tanke,
du är överallt, vart jag än går.
du är en av dom som får mig att leva.
du är min dröm, min önskan.
jag kan sitta och beskriva hur underbar du är dagarna långa,
men det kommer fortfarande inte vara desamma som jag känner.
jag fattar inte att det här är sant.
du ger mig liv, du är en ängel från ovan,
jag hoppas det förblir vi två under all tid.
för utan dig, kan jag inte andas.
ingen kommer någonsin kunna ta din plats.
vet inte vad jag ska säga ens,
det ända jag kan säga är att jag älskar dig.
hur jag än säger det, så menar jag det alltid.
22/5-2011 ~ dagen du & jag, blev ett.

cornelia ♥ andreas.



så söt man kan vara helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Fia

är du och han tsm fortfarandre? (:

2011-08-21 @ 08:50:49
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0