SARIIIS! <3

sitter hos sara :D
mitt internet funkar inte )):
men fick låna hennes dator så tänkte göra ett kort inlägg bara (a)
weeeell, är med sara va jättelängesen ja va med henne käns det som men när jag tänker efter så var det senast igår ja träffade henne HAHa, xd
fööör, igår va jag misse , sara å angeh på bio i beeestorp :3
superkul ju :D
harrypotter blevre , den va asabra ;3
yepyep, jag ska till danmark och vara där tills frdag sååå kommer antagligen inte vara inne på datorn under veckan och får väl se om internetet och allt funkar då x)
meeeeeeen, ska dra nu :p
så smsa om det är något :)
fast ni kan ju inte smsa imorron sen om ja är i danmark meeeeen ehh.. aa HAH xd
vii hörs!













vi är så fina :D

Kommentarer
Postat av: november - den annorlunda saken

hon har en gullig tröja! :o <3



hur mår du? ^^

2011-07-31 @ 01:09:11
URL: http://blatteunge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0