RÄDSLAN DU INTE BESEGRAR KOMMER STRIDA MOT DIG.

heý alla, har inte bloggat för jag har inte haft internet på meega länge känns det som D:
just nu har jag mammas internet och det är super :)
jag har varit i danmark med angeh i veckan det va kuulig köpte typ massor smågreyor elr va man ska säga kan komma bilder på nått det vet man aldrig xd
när jag kom hem så blev det tjejkväll med nike sara michelle och erika det va hur kul som helst :')
nått vi måste göra om!
kom hem förut idag och då blevre att måla lekerstugan x)
så ja målade en vägg sen va ju tvungen att packa till mamma och dra dit och nu äe jag här :)
imorgon är jag borta igen , åker till mellbystrans med mamma bengan och kim :)
ska bli ganska skönt faktiskt :)
kommer massa bilder oxå ;)
bara för att ^^







typ tre saker av vad jag köpte i danmark och sen har ni danmark lite där på dom andra xd
hare kul nu och hoppas ni hafte bra i sommar :)
bloggar mer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0