i need help anyways?

tjenare allihoppa..hopa..hoppa.. äh vafan allihoppa elr nått!
just nu sitter jag och lyssnar på bra musik (a)
idag hare inte hänt så mycket men, vakandade vid tolv tror ja och mamma höll på att göra 'brunch' om det heter så x3
massor gott ! :D
först så kom mormor och morfar och lämnade bullar och en termometer så jag fick ta tempen eftersom vi åkte till mamma igår och inte hade nån temp men yao!
såå idag har jag ingen feber wiihoo!!!!!!!! :D
men har fortfarande min hosta men nått jag får leva med.. och så har jag ont i halsen med men aa..
sen så gick jag mamma kim och ellinor ner till centrum å hyrde film som vi snart ska se klart på ^^



så ska dra hoppas ni hare bra seeeya :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0