ARG?-JAG? ALDRIG !

jag borde egentligen sova för att bli frisk men asså det är fan sommarlov så!

jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra längre.
jag önskar bara att någon kunde visa mig vägen jag ska gå, men hur mycket jag än önskar kommer det aldrig bli. ska man tro på vad folk säger, ska man lita på en främling som säger 'där har du fel, du är visst stark.. där har du fel, du är inte ensam.. där har du fel,där har du fel osv..'
MEN VAD FAN HAR JAG RÄTT OM DÅ?!
för du hjälpte ju sååååååååååååååååå mycket!
en gammal liten kärring är vad du är.
blir så jävla förbannad när jag tänker på första gången jag träffade dig.
hur kan man säga : du har fel du är stark.
när man inte känner en person?
jaha är jag stark det visste jag inte!
kul att en femtioårig kärring som inte känner mig säger att jag har fel när hon inte vet nått.
JÄTTEKUL!
du kan ju bara gå och suga arsle.
och JA, JAG ÄR ARG!
vill aldrig mer se dig. usch.
hah.. och det här ska hjälpa.
du gör fan allt sämre.. blir lite sådär smått sur!

om ni lixom vill anteckna och så!
vet ju att alla bryr sig väldigt mycket..

nu ska jag göra alla en tjänst och gå och sova, får väl hoppas på det bästa.
bye.



vääääldigt fin bild, väääldigt.
och föresten..
JAG HATAR MIN FKING HOSTA SOM FKING ALDRIG SLUTAR JÄÄVLA FKING SKIT ARSLE SOM FÖRSTÖR HELA MIN FKING HALS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
,

Kommentarer
Postat av: november - den annorlunda saken

cornelia, du är ju stark .... det tycker iaf jag. även om jag inte känner dig sådär jätte jätte bra så tycker jag att du är stark. alla har någon slags styrka, så vadå skulle du påstå att du är ett undantag? skulle inte tro det, även du är stark! <3



ibland måste man inte lyssna på andra. ibland är det sig själv man ska lyssna på för att hitta vägen fram.



btw, någonting säger mig att det är mig du menar med det här inlägget .... ?

2011-07-21 @ 11:11:31
URL: http://blatteunge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0