ANGELICA'syster'bengtsson.

så alla vet det nu så fyller min 'syster' fjorton hela år idag!
storskit asså ;)
att du levt i hela fjorton år nu, och jag har fått va med under endel :L
vart ska man börja ens ? o:
jadu, sjukt mycket minnen har vi iaf!
& sommaren 2010, shiit trodde inte man kunde ha så kul som vi hade!
under den sommaren förändrades allt, det blev mer killar,
mer skratt, mer tårar sår och glädje!
värsta fast bästa sommaren!
jag fattar inte att vi kunde ha så kul o:
vi gjorde inte så himla mycket ändå , typ satt och drack monster och gick omkring :p
men, kul hade vi iaf så ofattbart!
varje gång nån av oss var lessna så ringde vi och berättade,
jag kommer  ihåg en kväll när jag bröt ihop totalt, då hade allting dåligt hänt kändes det som iaf, och vad gjorde jag? jo, jag ringde dig!
och jag kommer ihåg hur mycket jag grät när jag berättade allting och hur du försökte få mig på bättre humör och tröstade mig, den kvällen var jag ett steg från att ta livet av mig, och om inte du hade varit där och ringt så hade jag seriöst inte funnits nu. och hur ska jag kunna tacka dig för det?
alla gånger som du har räddat mig sen dess, alla gånger du sagt att det kommer årdna sig.
jag trodde inte på det först, men jag vet det nu.
efter den sommaren fattade jag att ingen är som du,
ingen kan få mig att känna så som du får mig att göra, jag vet att vi bråkar men va fan vore vi utan det?
-perfekta, men vem vill vara det?
ibland börjar vi ju till och med skratta åt varandra  när vi 'bråkar'!
asså, alla har dagar som man är arg och inte orkar nånting, dom dagarna blir väldigt mycket mindre när du är vid min sida, du kan skämta bort det mesta och göra det roligt ist.
kanske låter konstigt men asså våran humor suger :o
men man kan inte sluta skratta åt det!
haha, med fartkamera i sovrummet och allt asså HAHA !
hur kan man inte skratta åt det? :')
tänk om man skulle ränka alla gånger du har gjort så jag har skrattat o:
shena va man skulle få räkna!
kolla, vi gick på samma dagis och det visste inte ens jag förens du sa det , det va bara att vi gick på olika avdelningar så , sen gick vi i samma lekis med samuel som spelade gitarr, men vi pratade fortfarande inte då, inte vad jag kommer ihåg såå, sen började vi i olika klasser du i 1-3B och jag i 1-3A, och så va det i tre års tid, jag kände knappast dig då o:
& sen vare 4-5 och det va fortfarande samma sak, sen började vi sexan och komm i samma klass.
veckan innan vi började sexan så skiljdes mina föräldrar så jag sa det till sara som är bådas bästa kompis , och du ville veta vad det var så du fick veta, och sen började vi prata mer och vi va efter skolan med misse och sara, och spelade in massa videor, fatta vad fantasi man hade! :o
och vilka minnen det är!
har fortfarande kvar några av dom!
som den vi gjorde förra vintern, HAHA
'angelica är dumm nog att gå..igenom hela vattenpölen.'
'oouh det läcker in'
HAHAHHA, gud va kul det va :'))
kollade på den för inte så längesen, asakul!
sen va vi nästan varje dag, och jag hade nog nästan roligare för varje gång.
vi spelade in vedios, gick omkring och kollade in killar , HAHAHA
det roliga va egentligen att gå omkring i åtvid , för vi kände typ inte så många då,
och sen åkte vi till liseberg under 2010, då va sara med oxå :)
haha, det va oxå kul satt och skrek som galningar !
sen kommer sommarlovet, som jag sa innan det var värsta fast bästa sommaren!
vi satt och snackade om det för inte så längesen ju ;o
att, va var det egentligen som var så kul?
vi gjorde alltid nånting, lärde känna masser nytt folk, åkte in till stan och träffade några och massor!
grymt kul var det, och jag skulle aldrig fått en sån sommar om det inte varit för dig :'o
och shena vad du förändrades den sommaren oxå!
du blev smalare, började prata med annnat folk än som i åtvid efter sommaren när skolan började blev du ännu smalare, började använda mera smink blev fjooortis!
till och med du erkännde att du verkligen va fjortis då ;)
men, du gjorde som du ville lixom och jag skiter i hur du ser ut tjock/smal fjortis elr inte,
visst jag kanske skulle störa mig på om du blev en bitch men , jag skulle inte kunna lämna dig för det.
för jag skiter i hur du ser ut, det är ju insidan som är  aweeeesoome!
du skriker och skämmer ut dig totalt, men fan va kul!
låter elakt av mig, men det är så extremt kul när man är med haha,
och jag kan sitta och skriva alla minnen som vi har men vem skulle orka läsa allt? o;
och, det käns som om vi är som systrar, för mig iaf.
vi är nästan alltid tillsammans, vi bråkar men blir samms,
jag känner mig som hemma hos dig asså, jag vet fan i mig typ vart allt finns nästan o;
men det slår mig att,
hur kan jag ha sån tur som har en person som står så nära mig?
som jag kan vara mig själv med, utan att tänka 'nej skulle jag sagt det ist, nej vad sa jag nu osvosv..'
jag kanske säger dumma saker, som när du har dina 'mindre smarta' stunder men det är inget du tar åt dig av , (enligt dig själv så) ;$
även fast det kan låta sjukt om man inte känner oss, att vi går och kallar varandra typ 'jävla idiot' och massa men det äe inget seriöst,
kommer du ihåg när du bröt ihop mitt på gatan och sen när vi satte oss längre bort så berättade jag nånting som vi inte kom ihåg vare va när vi snackade om det (hah?) sen gick vi hem till mig och rev papper :'D
asså, ett roligt minne som ändå först var hur sorgligt som helst,
och när vi va med sara misse och elina,
när vi gick ut själv och pratade, den kvällen trodde jag helt ärligt att du skulle tro nått helt annat om mig,
men nej, du förstog, elr det kändes som det iaf.
och, det är inte många som skulle kunna göra det, men du gjorde det och det va en lättnad för mig,
och jag vet verkligen nu, att jag kan lita på dig.
är det nån jag kan lita på så är det du!
känns lite som om jag bara babblar på här men.., aja.
men, vad händer om några år?
kommer vi fortfarande vara 'systrar' som nu, elr kommer det bara försvinna med vinden?
jag , jag blir ganska så lessen när jag tänker på det, för vi har sagt 'föralltid'
men kommer det verkligen att vara så?
jag vill inte att det här ska ta slut, jag vill verkligen inte det!
du är endel av familjen, förlorar jag dig förlorar jag livslusten,
som vi sa förra året, hoppar du hoppar jag,
jag står fast vid det.
utan angelica kan världen dra för då har dom ingen cornelia heller!
jag är helt ärligt väldigt rädd att det ska hända.
men inget ska komma ivägen för oss!
vi kan klara allting right?
jag vet att jag kan klara såå mycket mer med dig vid min sida,
och jag vet hur mycket ditt hår betyder för dig men, jag seriöst skiter i om du är flintskallig elr har tuppkam elr vad man nu kan göra med håret, det kanske inte är fint men whatever?
du är min syster , och jag älskar dig för precis den du är , inte för hur du ser ut!
och du vet, att jag alltid finns om du vill prata om nått hur crazy det än är, jag står vid din sida,
och jag ska försöka att hjälpa så gott jag kan för att du ska ha det bra,
för det förtjänar du!
du förtjänar det allra bästa, och ibland blir jag tveksam om det är jag.
det finns bättre , mycket bättre.
men så länge du är 'nöjd' så är ja det!

jag skulle inte lämna dig för nått, för du är en av dom som får mig leva,
som får mig andas, ditt leende, ditt skratt hah, ditt skratt ärasfränt vafan!
man kan faktiskt inte riktigt hålla sig för skratt ibland ;$
jättegulligt :D
"Anywhere you are, I am near Anywhere you go, I'll be there"
och om du någonsin beöhver mig, så ropa mitt namn, jag finns alltid med dig på ett elr annat sätt.
jag kan aldrigglömma en sån betydelsefull person som dig.
det är omöjligt, att glömma.
den förde lycka i mitt liv när det var som värst,
den som fick mig ut ur mörkret, och komma ut i värmen,
jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få dig förstå hur mycket du betyder,
du har funnits där när jag behövt det, och oftast gjort det hela mycket bättre.
du är som direktsänt från himlen, ängeln alla vill ha,
och att jag är just en av dom som fick den chansen att känna dig,
och nu är vi här,efter snart två års tid,
hur kommer vi på allting egentligen ? o;
ren fantasi kanske? :o
kul äre iaf!
du är nog den som vet mest om mig,du vet nästan allt, du har varit med om lite och du vet lite,
elr lite vet ja inte men, jajajajajaj..
& våra minnen är fan värda mer än guld!
både dom bra och dåliga, det här är minnen för livet.
och jag kan inte göra mer än hoppas att vi aldrig 'tappar' varandra.
jag älskar dig angelica'/kossan/syster' bengtsson.
så obeskrivligt mycket, och grattis.. för typ femte gången!
hoppas du får en eeeeeeeeeeeeextremt bra dag!
& förlåt att jag inte kan träffa dig idag ):
vi får ta re så fort vi kan!







Kommentarer
Postat av: angee

aw , började fan tjuta när jag läste texten så jävla fint skrivet, ilu <3

2011-07-20 @ 00:35:41
URL: http://vetiifan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0