-

ska jag vara arg elr ska jag inte bry mig om det?
du är inte det jag trodde, jag försökte verkligen att få iaf en annan att tycka att du är bra.
men du gör dom dummaste sakerna och nu vet jag inte ens om jag vill se dig.
jag har stor lust att bara drämma till dig och säga allt jag tänkt..
men nej, då blir det bara värre.
du fattar inte hur mycket det kan såra mig, även fast du har det dåligt så behöver du inte trycka ner mig.
du får mig att verka som om jag är.. värdelös och som om jag är värsta horan.
men du vet ingenting om mig.
jag fattar inte ens hur du kan tro att jag tycker det är okey för mig?
jag pratar med dig, visst det gör jag för jag är inte en idiot.
jag trodde att jag kunde lita på dig.
jag trodde att du var min 'bror'.
men, jag glömde bort att jag aldrig har rätt.




nu är jag bara, förvirrad.
och jag har inte gjort nått speciellt heller.
förut gick jag ut i regnet, jag gillar regn för er som inte vet det redan.
så när jag kom hem var hela jag dyngsur så jag bytte om, och satte mig och kollade på film,
sen skulle vi käka grillat.
yao, efter ja ätit så hoppa ja studsmatta ett tag och nu sitter jag här och.. tänker.
have a good night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0