VA FAN HÅLLER JAG PÅ MED?

varför förtsätter jag plåga mig själv?
va fan håller jag på med.
jag vet inte vad jag vill längre, ångesten tar över och jag fattar ingenting.
vill sitta och gråta helt själv, men ser ingen mening med tårar.
hur fan ska jag kunna berätta för dig mamma när du inte ser hur jag mår?
ingen ser, för jag inte visar.
varför ska jag visa det dåliga som ingen vill se?
inte ens jag vill se, jag vill inte veta.
minnen plågar mig innombords, varför ska jag fortsätta?
varför ska jag kämpa mer?
kan nån bara snälla titta på mig, för jag vill inte vara ensam.
mina tårar blir till blod & det gör så jävla ont,
jag vill inte vakna med tårarna, jag vill inte känna smärtan igen.
men den kommer alltid tillbaka, hur mycket jag än inte vill.
jag kan inte släppa taget, men jag har nog redan gjort det.
ett hopp blev till tomma ord, du gjorde mig besviken.
jag kommer aldrig kunna glömma det du gjort.
allt känns bara som skitsnack efter allt du gjort mot mig.
du hälde salt i mina sår, och jag undrar vem är jag för dig & vad är jag för dig nu?
är jag inget du vill ha?
lova att komma ihåg mig när jag svävar där i himlen.
för snart är det slut, snart orkar jag inte mer.
så säg mig vad ska du göra pappa när jag säger hejdå?
för ett år sen när allt började var det lycka jag jagade, ett år senare har jag inte hittat nått.
ingen skrattar varje dag, ingen mår bra varje dag speciellt inte jag.
jag vet att det finns folk som har mycket värre, jag vet.
men det här är  inte så jävla kul det här heller.
att inte duga för nån, att känna sig värdelös varenda dag.
jag vet att många tror att det är för uppmärksamheten, men då känner ni inte mig.snälla res mig upp ta mig upp till himelen, jag orkar inte kämpa mer, jag orkar snart inte smärtan ni ger.
kampen om att leva eller dö, frågan är kommer jag vinna eler förlora?






Kommentarer
Postat av: räddaren i nöden!

"varför förtsätter jag plåga mig själv?

va fan håller jag på med. "

första raderna , håller med ...

snacka snart ? kanske ikv eller liknande ?

2011-08-23 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0