SNORUNGAR.

blir så jävla arg på er jävla idioter som bara älskar att trycka ner andra och tror att dom tar åt sig.
fy fan för killarna i åtvid ni kan ju bara köra upp nått i näsan eftersom det är det ända ni får.
ae, blir så jävla sur!
speciellt ni som går på mina kompisar asså vad i helvette har h*n ens gjort er ?!
så jävla omogna.
asså dra åt helvette säger jag bara, så jävla längt ni kan åka så slipper vi se era jävla äckliga ansikten igen!
& jag tror ni vet mycke väl vilka ni är!
FY FAN VAD OMOGET ÄCKLIGA NI ÄR.
f u c k  u !

såå nu har jag sagt det.
dagen kommer senare när jag lugnat ner mig lite!




Kommentarer
Postat av: sara :d

bögjävlar :o

2011-08-16 @ 23:21:53
URL: http://sassiien.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0