RIIIX EEEEFEMMM!!!

fan va kul jag hade det igår på rix!
angeh & jag åkte in vid tolv & typ kollade lite i nåra affärer & åt & träffade massa folk xd
vid sju mötte vid sara , haha vi gick runt på rix och typ skrattade och massa
askul :D
& jag är typ super lycklig för jag fick träffa ulrik munther! :DDDDDDDDDDD
åhgud, han är så snygg ;$
tog typ femhundra bilder men dom kommer!
det väsrta med hela dagen var att det regnade heeeela tin!
jag var dyngsur & frös åtahelvette!
och mina skor ser ut som bajs o:
men kul vare iaf ! :D
dagens outfit ; linne + tights + shorts + tjocktröja :)







finfina skor!

tack för den asroliga dagen angeh & sara!
älskar er cheyor! ♥



Kommentarer
Postat av: sara :d

bajsskor <3<3<3<3 :D



love you too!

helgen har vart helt awesome! :DDD

2011-08-21 @ 12:53:59
URL: http://sassiien.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0