INGET ÄR SOM FÖRR, INGET BLIR SIG LIKT.

hey!
skola rå, som vanligt -.-
sen blev det att va med angeh!
hade kuul, satt en stund typ vid skolan och snackade å lajte,
sen gick vi hemm till henne och lämnade väskorna sen ner te "centrum" och köpa godis och energidricka.
muums!
hem till angeh och kolla på andra avenyn en stund, vet inte riktit va ja tycker om'et men det får vi väl se nån gång om hundra år!
nej jag vet inte, är väldigt trött har tusen saker att göra men orkar verkligen inte göra nått.
ingen ork, ingen lust, inget.
blir arg för minsta lilla grej elr så börjar jag tjuta det är ju bra, jäävligt bra.
min dator laggar sönder med, data jävel -.-'
& förlåt att jag är tråkig men ja.

svar på kommentar.



svar; klart du är!



svar; typ ja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0