HOOOME!

heyhey, nu är jag hemma från en uuunderbar dag!
kommer bara fler och fler :D
bara att tyvärr så förstör skolan hela skiten '>>
vill inte börja skolan igen :'((((
kommer inte orka mig upp...
AJA, nog om det.

dagen va asgrym & spenderades självklart med angeh & sara :D
aaaaaaasgrymt!
hehe, kollade typ inte ett skit på artisterna elr vare va xd
men kul hade vi!
hehe & dessutom fick jag träffa min "bror" oliver! :D
aaaaasnice juu! c:
& jag sara & angeh sjuner bäst!
haha, fan va kul det va :')
tack så suuuper mycket för att ni cheyor gjort min helg helt fantastisk!
& tack oliver för dagen med! :D
love u all! ♥

bjuder en bild på mig sara och angeh ;)
gooa' cheyor det! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0