HIHIIIIIIIIIII.

hemma nu från en sjukt stressad dag :o
elr kom hem för ett par timmar sen men asså haha, xd
målade klart det röda på lekerstugan iaf, fick 300 för't!
inte illa, sen blev det in till stan med mamma och träna nått pass :)
det va faktiskt riktit kul!
efter så åkte vi till ikano och köpte ett par inneskor elr vad det heter & en väska till mig :D
asniiice ;)
dessutom blev det att gå in på siba & köpa en ny mobil :D
fetans asså, så ni kan skicka erat namn till mitt nummer ni som hare osv!
har endel nummer iaf :)
weellwell,  nu ska jag snart sova tror jag ^^
& imorgon blir det att träffa älsklingen min ;$





yää bjuder på bilderna, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0