HEMMA.

heeeeeeey, skulle målat klart den sista grejen på lekerstugan när jag komma hem men NAENAE, det ska regna så jag fick inte måla klart det -.-'
gick ut istället, tog en lite promenad! ^o)
kom tbx & åt muums..
så nu mår jag illa även fast det va två timmar sen,

dagens outfit: mjukisbyxor + svart linne + tjocktröja med tryck.





¨roosi trosi! ♥


frippe i bakgrunden tror ja ^o)
johannes michelle och kodie, sen sitter det nåra andra som ja inte vet vikka det är .. :p
tkr lite synd om dig misse faktiskt.. o:
heh....
bajsbajs!


Kommentarer
Postat av: Misse

fucking mobbning :O

2011-08-25 @ 15:05:04
Postat av: räddaren i nöden!

va söt jag är:']]

2011-08-25 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0