FÖRLÅT FÖR ALLT TRÅKIGT.

förlåt för alla 'depp-texter'.
men jag behöver verkligen få ut allting, för jag orkar verkligen inte prata med nån så jag låter almänheten läsa.


alla har sina egna problem, du har dina jag har mina.
många är svårare än andra, och endel är bara hemska, så att man börjar gråta själv.
jag skulle vilja berätta allting jag känner, men vet inte hur jag skulle skriva.
och om man ens lägger upp nånting så tror alla "uppmärksamhet" osvosv."
men det är inte så jävla lätt att vara nån annan än sig själv.
även fast man inte står ut med sig själv, så är det inte lättare att vara någon annan,
för, för den andra personen kanske det är det värsta, men jag vet inte..
jag vet många, aldeles för många som har varit med om dåliga saker, hemska saker!
och man blir elr jag blir så jävla örvänad när dom personerna fortsätter kämpa, även fast dom inte vill elr orkar.
jag beundrar dom, jag skulle då aldrig klara det själv.
eftersom jag själv kan gråta för ganska mycket
& jag skulle vilja berätta mitt liv, lite kort.. men folk tror mycket andra saker om en då.
men jag kanske gör det.. idag elr nån annan dag ni kommer märka,
& varför jag vill göra det är för att se om någon känner som mig,
som har/har haft dom problem som jag har/haft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0